På order..


från högkvarteret...(typ)...så lär jag väl börja blogga igen!

Inte så mycket har hänt sedan senast .. eller jo... men ändå inte, affären går bra, vännerna hinner jag träffa(ibland) passen rullar på , idag hade jag box å det var G.R.Y.M.T. Jag kommer att dö av avsaknad när jag inte får peppa alla goa' fighters nå mer.
Men sånt är livet, nästa vecka är troligtvis Fredrik tillbaka och då får jag hålla mig till mitt MC-pass och Coren.. inte för att jag inte gillar dessa men det är nått speciellt med boxen. Knepigt det där!

NÅVÄL,
I övrigt är allt TIPTOP, trodde jag höll på att bli sjuk men det gick över efter lite träning. (eller var det sömn!? ) huromhelst så är jag back on track, fit for fight eller helt enkelt frisk igen ,om man föredrar det. 
 
I helgen fick jag dessutom träffa en gammal vän igen, det var skoj, ATT vi lär boka in lite pyssel i butiken eller på nått annat mysigt ställe,framöver.. DET BLIR TOP!

..som ni kanske märker så länkar jag gärna till butiken idag, det är för att jag fixat en blogg till denne istället för en hemsida då hemsidan bara vill krångla och inte kom överens med min "äppeldator".. MEN  nu pågår alltså arbetet med denna "nya" blogg då så ni som har en PC behöver inte räkna med att se den nya headern inom dom närmsta dagarna... men OM ni råkar veta hur jag kan lösa detta så får ni gärna hojta till ( Robin kanske!? ) , TACK på förhand!!

Bjuder på lite gamla bilder så ni minns mig och mitt liv..
Marianne /Myra

















Becca gillar träning ,att hon har anmält sig till samtliga fyra KLASSIKER-grenarna och avklarat 1/4 hittills.Hon gillar hästar,att pyssla i sin butik (ny hobby!) ,kissekatterna,att åka bräda,att baka,färg,färg och mera färg, inreda och att vara glad,glad och ännu mera glad.
VÄLKOMMEN! :) (sen kom hon även på att det snart är vinter, varav isbilden dök upp!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0