Peppar på,

VarningVarning!
Träning igen.
Boxning blev det som sagt, galet kul att gå på någon annans pass där man får nya övningar,både för kropp och skalle, detta gör att man i långa loppet blir starkare, både i muskler och i rollen som instruktör. Mycket givande, KUL!
Så, slut på träningssnacket.
Bra-lista:

*Har jag sagt att min man (jag veeet, vi är inte gifta!) här hemma guld värd!? Han har konstiga idéer för sig ibland men det  är liksom halva charmen. Idag har han fixat en ny diskmaskin som fungerade perfekt.Häromdagen var han ute i skogen och sågade upp kubbar som i sinom tid ska förvandlas till värme i huset så vi och katterna inte behöver frysa ihjäl.Han är bra!
*Idag lyckades jag dessutom få igång kortterminalen i butiken så nu är det bara att shoppa loss! :)
*Dag ett av sju utan socker avklarad.
*NCIS på teve. ;)
*Jag har fått höra 4ggr på två dagar att jag är motiverande och bra på att motivera andra. Sånt värmer..OCH peppar,ENORMT!!!!
*Det är en hel del som faktiskt läser den här blaskan till blogg. KUL!
PUSS på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0