SKAM!

JAG SKÄMS..
..över att kalla mig svensk!
..över att 340 från min stad röstade som dom gjorde!
Däremot,
SÅ ÄR JAG STOLT..
..över att kunna säga: "Jag gick och rösta!"
..över att se att så många av mina vänner stå upp mot gårdagens resultat, jag har uppenbarligen väldigt många godhjärtade vänner!
Igår när jag såg dagstidningarnas löpsedlar så höll jag nästan på att trilla omkull,( får media ens vara partisk?!)
Men iom detta så kände jag ett litet litet hopp tändas inombords, KANSKE skulle vi lyckas hålla detta främlingsfientliga pack utanför riksdagens portar.
MEN..
Allt eftersom rösterna räknades så växte klumpen i magen,
Hur tänker människor? Hat föder hat!
Och grattis, ni har just nu lyckats rösta in ett parti uppbyggt på HAT.
GRATTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0