V.1-Utmaningen

MAXTEST v.1 och återkommer förhoppningsvis med förbättrade resultat v.6:
* "Kom så långt du kan på 30minuter"(valfri motionsform):
* Plankan:
* Armhävningar:
* Upphopp:
* Jägarvila:
(resultat på dessa kommer under morgondagen!)
UTMANING:
Skriv ner minst 10 saker du är nöjd/stolt över med dig själv
1.)Mitt företag
2.)Att jag tar tag i saker istället för att gnälla.
3.)Att jag väldigt ofta är glad & positiv och att även andra människor upplever mig så
4.)Att jag flera gånger i veckan törs stå inför folk jag inte känner och coacha dessa träningsglada människor i jakten på en frisk och hälsosam kropp.
5.)Min förmåga att se lösningen istället för problemet.
6.)Att jag inte är rädd för att prova ny saker.
7.)Att jag lyckats fånga en fantastisk pojke med ett hjärta av guld.
8.)Att jag åkte till Bali(själv) och gjorde verklighet av en dröm.
9.)Att jag törs stå upp och säga till om jag tycker att något är fel.
10.)PJUUUH.. att jag lyckats skriva den här listan, vilken utmaning, det är inte alltid så lätt att tala gott om sig själv som man tror.

LYCKA TILL MINA VÄNNER
(om du har en blogg och lägger upp DIN lista där så länka gärna!)


Kommentarer
Postat av: Malle

Jag är lite sugen på att haka på........ Måste bara peppa mig själv lite mer först :) Så får vi se hur det blir.... :)

2010-09-14 @ 12:54:44
URL: http://malinbengtson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0