<3

Efter ett FANTASTISKT BodyBalance-pass nu på morgonen med många fina ord från deltagarna och ett litet telefonsamtal med habibi så bubblar kroppen nästan över av all kärlek! MUMS!
Nu sitter jag i solen på kneget utan att göra någon nytta. Min chef är förstående!;)
Vad kvälln har i sitt sköte vet jag inte ännu men jag skulle inte tacka nej till en ...ptja..grill-inbjudan kanske?! Annars måste jag tvätta och städa och exkt hur kul är det, SUCK!
Jag ska iaf svänga förbi min mor och lämna tillbaka hennes modem .Hon har varit på kryssning och köpt jättefina pressys till mig och bebisen. Jag fick min älskade Chloë-parfym och bebisen fick ett svart/vitt set med mössa,sockor och body som det stod "Älskling" på .Urgulligt! så nu har den sina första sockor också:D
Man är ju lite avis när det är sånthär väder på alla som går hem och är mammalediga faktiskt.. återigen en nackdel att vara "egen" ... Men jag klagar inte...så mycket...än!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0