ALDRIG är man nöjd..

Jag ÄLSKAR våran lägenhet (speciellt om det är städat!) och ÄLSKAR att vi har sol-läge HELA dagen på gården.. och jag ÄLSKAR solen..
MEN..
Idag, då det utanför fönstret är en FANTASTISKT solig dag och jag måste ligga INNE för att jag är sjuk (som ni vet!) då förvandlas liksom fördelarna plötsligt till nackdelar för då vi har solsida hela dagen så lyser alltså solen in genom våra vardagsrumsfönster HELA dagen (som inte har några persienner/markiser/gardiner ,det sistnämnda eftersom dom är så stora och fina och det vore synd att dölja dom) vilket gör att när jag ligger som en tillknölad äppelmos på soffan och snörvlar så 1.Blir det 300 grader varmt 2.Ser jag inte ett jota på tvn eftersom ljuset reflekteras.
Så snälla vädergudarna .. lite mulet skulle inte sitta fel.. om så bara över Dalavägen 89.
Tack på förhand!

Kommentarer
Postat av: jessica

babe jag ba undrar varför du måste va inne??

2011-04-09 @ 15:43:28
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: Becca

Persikan: För att jag hostar som att jag ska dö och blir helt matt och får andnöd bara av tanken att röra på mig.Och då det är skitinfluensa så är det inte läge att lägga sig i en solstol ute i blåsten heller och man blir inte frisk om man inte vilar.. så, vila ..inne.. it is! Meeeen...desto snabbare blir jag frisk!:)

2011-04-09 @ 16:19:42
URL: http://reberecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0