Energikick

Körde Coren igår då som sagt, hack i skivan på Starstruck, störigt som fan så PÅMINNELSE: Bränn ny Core-skiva!

Efter träningen hämtade jag upp K. och droppade av honom och min bil vid garaget för han skulle sätta på sommarsulor på mitt vrålåk, därifrån fick jag ta hans bil och det är så himla lustigt det här med K. och hans bilar... han har ALDRIG en normal bil som man bara kan sätta sig i och så är det bara att tuta & köra utan allra oftast låter det:
Jag: Är det nått jag ska tänka på?
K: Näääääääe det är inga konstigheter............eller jooooo, förresten.. när du ska starta bilen så får du liksom kicka fyra gånger på högra bakdäcket,dra löst i den osynliga spaken i avgasröret och kasta fyra saltkorn över vänster axel ... annars är det bara att köra... och justja.. du kommer inte in i den för det finns inget handtag så man får liksom...
Jag: SUCK!

MEN, trots detta så lyckades jag iaf ta mig med åbäket hem till Lina där jag chillade i typ 3 timmar.. först lite mys med mini-dregglot och sen tedricknng och pepp-talk med mamman. JÄTTE-SKÖNT var det!!!!!! För somsagt så har jag verkligen inte hunnit med att ägna mina vänner tid vilket känns HEMSKT och det är sjukt energikrävande på lång sikt att liksom känna sig "ensam" bara för att man inte träffar sina kära lika ofta!! Jag minns förr då det kunde gå veckor mellan vi träffades (som nu) och så ringdes vi efter en evighet och då slutade det med att vi snackade och ventilerade i MINST en timme varje gång!
Och kom ihåg det mina vänner.. även om jag är ett tjocko.. (kommer att bli iaf!) :) så blir jag fortfarande FANTASTISKT glad om ni hör av er när det händer nått... och iaf tänker på mig liiiiiiite.. för annars är det väldigt lätt att jag hamnar på sofflocket och det blir jag inte piggare av utan jag MÅSTE träffa folk!! och även om jag kanske tackar nej en gång så betyder inte det att jag inte vill haka på nästa gång! Så det så! :)
För övrigt så drömde jag en galen dröm.. hahah.. inte om själva födelsen som det brukar men människor som jag inte träffat på VÄLDIGT länge..vaknade med hets och var skitförbannad men det har gått över nu!¨
Min hjärna är sjuk! HAHAHA
Om ni undrar varför det blir röriga ihopkastade inlägg så är det för att jag inte kommit på hur jag får radbrytningarna att bli kvar efter puplikation.. .ibland går det men oftast hoppar hela inlägget ihop som ett mos.
Några Tips?Jg har mac!
Dags för kaffe och sen ska vi till Barnmorskan och lyssna på hjärtljud.. ihhhhhhhhhH!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0