Fredag it is

..Den längre av dom dessutom:)
I käften har jag en inflammation i tandköttet som håller på att ta livet av mig, denna gång inte en visdomstand utan nu tror jag att det är ett popcornskal som är boven. Mysigt!
Gårdagen gick åt till nya IKEA.. det var spexigt , jag och modern var nöjda. Jag köpte oss (mig å K) ett skrivbord och ett vitrinskåp med lådor, det var knappt så vi fick med oss alla grejjor i bilen. Skrivbordet är uppe men skåpet hann jag inte med att montera eftersom jag samtidigt tvättade och grillade. Tydligen så var en torktumlare trasig också, vilket betydde att det tog skitlång tid att få allt torrt och efter en hel dag på IKEA så började ryggen göra sig påmind, jag var trött och grinig men så som en prins på en vit springare kom hjärtat hem och hjälpte till. tack och lov.han tog hand om det sista med kravet att jag gick dit nu på morgonen och städade efter oss ...jättebra ide'..DÅ! mindre bra ide' när man vaknade imorse och insåg att man VAR TVUNGEN att gå upp och städa tvättstugan.. vilket hjärtat även påminde mig om lite skadeglatt.. åhh, vad jag ångrade att jag gått med på det..nåväl, det var väl bara att pallra sig upp.
MEN , när jag kom till tvättstugan ..SÅ HADE NÅN REDAN STÄDAT!!! STÖRIGT!!! (Men självklart SKÖNT!!!:P)
Idag är det påskmiddag hos K's moster fast han åker själv till Schweiz medans vi sitter och gottar oss,lyxis,jag är inte ett dugg avis....inte alls!!hrm:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0