Härliga dag.

Jag känner mig beslutsam. Det gör jag!
Trygg känner jag mig också!
Hängt på kneget hela dagen, började med BB och Cirkel. VILKET ÖS!!
Fortsatte med lite sol-lapning och fika med Linda som kom förbi med lite tårta,kokostoppar och muffins.
Hängde runt på Arena, mitt andra hem.
Fick besök av mamsen och syrran som hade med sig glass till kaffet och efter dom kom Lina och tjålade skit en stund med lilla sötot som låg och snusade och sov.
Dagen fortsatte med att jag fick igång mitt nya modem, en blixtvisit av Maria och hennes fantastiskt fina små tjejor,en mjukglassdejt med tillhörande snicksnack med katten och så slutligen grillning av middagen(Halloumi,hemmagjord dressing och lök-strips= strips blandade med lökskivor) och förtäring i min ensamhet. Men efter en sån här dag så klagar jag INTE!!! Älska livet!
Imorgon är butiken stängd, då jag har info. på skatteverket i v-ås om deklaration etc. Kan vara intressant och bra...TYP! (Försöker intala mig själv att det kommer bli skitkul efterosm jag mycket hellre skulle vara kvar i Fagge!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0