Söndagsmyys

Sambon ramlade in efter västeråstrippen och var väldigt myspysig men nu har han tagit sig en powernap innan han ska iväg och "gaddas" ..eller åtminstone skissa på en..
Jag sitter här och börjar känna mig frisk.. och därmed bli ganska så uttråkad.. men det är väl lika bra att ta det lite piano nu när man har varit krallig. Om någon känner för att kanske boka in en frukostdejt eller hitta på nått nån kväll nästa vecka å hojta till.. jag saknar att träffa vänner:) JAG.SAKNAR.ER!!!
Nåväl , sitter och skummar igenom "På smällen,från A till Bebis" som jag pratat om tidigare .. mycket nyttigt däri.. tänkte att det kanske var dags att införskaffa någon slags checklista inför ankomsten och i den boken hittar man många ideer.. men har ni någon mall att bidra med så hojta till!
Sen har jag kommit på att det är denna jag vill ha.. VILL.HA!!!
Den är ju SUPER eftersom du kan använda den som växa-säng ändå upp till 7 års ålder.. dock kostar den 7 papp men det gör å andra sidan den fantastiska gröna sängen som jag visade tidigare från Alma bloom också och då är det INTE en växa-säng.. men den ÄR ball!!!
mmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0