Utanför kvittrar fåglarna

Ja, det är ett jäklarns liv därute på de små liven. Men det är mysigt, då är sommaren på väg! :) ..Fast att K. hittade en fästing-jakul på kattskrället känns väl sisådär men man kan ju inte få allt!
Idag känns det som att min tankar har blivit lite rensade , på nått vis så känns allt mycket klart, även fast jag inte alls vet vad jag ska göra så vet jag åtminstonde nästa steg!
Så är det!
Kryptiskt I know men jag måste bubbla ur mig lite även fast ni inte förstår ibland! :)
Kvällen bestod av Afro, lite hostig är jag minsann och trots att jag känner mig pigg så är det liksom som att en dammklump sätter sig i halsen, väldigt frustrerande! MEN, det gjorde inget för kvällens gäng var GRYMMA som vanligt! LOVE 'EM!
Nu är det dags för Grand Designs Aus vilket jag finner väldigt intressant såååå, på återseende gott folk.
PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0