Wakaaa

ligger och gluttar på rullen "Meteor" .. kollade på denna förra helgen och trodde att den liksom slutade så dåligt och intetsägande som den gjorde men TYDLIGEN.. så var den i 2 delar, så nu sitter jag här och kikar på den EXTREMT spännande upplösningen, det händer nånting exakt hela tiden!
SUPERSPÄNNANDE, jag var tom tvungen att klippa naglarna för att inte bita av dom,hahaha!:D
Min älskade är på ölhävning och grillpremiär i v-ås och har det gött. Lyx han! Jajjemensan!
SÅÅÅ, vad gör ni denna lördagsafton? Utöver rullen på 3an så plöjer jag igenom ett gäng halvlästa blaskor som blivit liggande alldeles för länge ,och en bok tänkte jag börja på också.. Paulo Coelho's -Veronika bestämmer sig för att dö.
För någon sommar sedan så läste jag Alkemisten, en bok av samma författare. Djup men grym, rekommenderas SKARPT!
Japp, nu är Beccas bokhörna slut och det är dags att återgå till tv-tittandet.
TJING

Kommentarer
Postat av: Maria

ALLA böcker med Paulo Coelho är skiltbra men "Veronika bestämmer sig för att dö" är nog, enligt mig hans bästa!

2011-04-10 @ 01:58:28
URL: http://maria0223.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0