God morgon

Ja, varje morgon är en god morgon nu för tiden:)
Imorse vaknade jag av att det bokstavligen forsade ur mina nya dolly-pattar och Malle* var mer vild än tam i sin halv-sömn och höll på att knuffa mig ur sängen för att han blev så ivrig. Plutten!
Igår var vi på återbesök i v-ås och lilla M var uppe på sin födslovikt igen. Eftersom besöket bara tog max 10 minuter så passade vi också på att vinka till lilla Lea och krama lillasyster Karolin. Lilla duktiga Lea har ju lärt sig äta själv nu så det firade vi med att ha med oss saft och supersmarriga chokladmuffins.Så snart blir det kussekalas:)
Sen lunchade jag och K på BK och faktiskt så smakade käket riktigt bra!! Det blir helt klart fler gånger!!
Väl hemma så fick vi besök av Ewe som hade med sig en hög egensydda kläder,bland annat en GRYM arena-väst!!:)
Till kvällen Blev det en promenix till Eskiln för att hälsa på vår nyhemkommna schweizer-vän. Tog ett glasstopp på Hurtbullen och även där fick M lite presenter!! Det var den dagen.
Idag väntar nya äventyr och jag är öppen för förslag:)
* Med flit skriver jag "Malle" då Malte har fått en konkurrent: Malcolm.
Nåja, Vad vi än beslutar så blir ju smeknamnet iaf Malle så vi börjar där!:)
Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Michan

jag röstar för malte jag! :)

2011-08-04 @ 13:09:48
URL: http://rosenblommandetankar.blogspot.com
Postat av: Ewe

Tack för en trevlig kväll i går :-D



P.s. För mej kommer han att vara prins Malle oavsett vilken namn ni väljer :-)

2011-08-04 @ 15:16:18
URL: http://evillina.blogspot.com
Postat av: Annso

Malcolm! Så coolt!

2011-08-04 @ 22:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0