Goda förutsättningar

Denna dag ser ut att kunna bli TOPPEN, För det första så somnade den lille mannen tidigt igår.i sin egna säng. I sitt egna rum! Så jag och K kunde ta det lugnt och laga lite mat tillsammans! Pojken gjorde ljud ifrån sig först vid 2 och då hade en annan redan fått flera timmars kvalle-sömn så då tog jag upp honom, matade och så fick han somna mellan oss. Sen sov han fint till 6 och kvart över skulle mitt alarm ha ringt då vi idag ska besöka bvc. Efter det blir det frukost på hurtis med mamma och 11 har jag en PHP på Arena. Sen ska jag mysa med mina pojkar , eller iaf den ena och sen har jag två träffar till ikväll!Ni hör ju,SUCCEE!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0