nominerad..

till årets sämsta bloggerska men det är sjukt kasst att uppdatera vi iphone för det blir bara en fukking mess av alla ord!! Och påtal om sjuk... jag gick och blev pissjuk på en millisekund idag! Från ingenstans kom ett vedervärdigt halsont och snor i mängder så det står väl inte på förrän jag smittat minimänniskan också. :( SÅ.. nu är det kurering som gäller för på lördag är jag åter på Arena som BB-instruktör!*LYCKAAAA*:) C-vitaminer,frukt och vatten..i massor, så jobbar jag, hur jobbar ni?tips mottages tacksamt!! Idag fyller syrran år (som för övrigt får en pojke den 29e Januari) så 5 ska vi dit på fika! najs!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag brukar äta rå vitlök innan jag går å lägger mig på kvällen.Koka några skivor ingefära och låt dra en stund gär na med en bit kanel,drick! det ska va starkt!



Skölj näsan med näskanna. Gurgla halsen med nyodex (finns på apoteket)



Echinagard,esbirotox är sjukt slagkraftiga! Ev. kan jang!

2011-08-31 @ 15:25:41
Postat av: Malle

Mjölk med en klick smör och cayennepeppar! Drickes så varmt som det går!

2011-08-31 @ 21:31:48
URL: http://malinbengtson.blogspot.coh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0