Redan söndag!

För precis en vecka sedan så vaknade jag och K upp efter vår första natt som föräldrar. Helt sjukt! Gårdagen spenderades först hos Emma där mini fick träffa sin brylling Sigge och så fortsatte jag och minimänniskan med ett besök hos Jessica med familj för att slutligen fortsätta mot Eskiln där pappan lekte i parken. Vi chillade på playan med en glass och hade det allmänt gott! Kvällen tillbringades på Sjöströms baksida med grabbarna . Kräftor,paj och massa annat gott stod på menyn och Malle skötte sig exemplariskt. Men vid 10-snåret ledsnade han ur, då höll dom stora grabbarna konsert och troligtvis lät det inte alltför vacker då Malle för en sekund blev lite otröstlig så vi tackade för oss, hoppade in i bilen (där han tvärslocknade!) Väl hemma somnade vi båda två alldeles jättegott och som alla andra nätter har han nu sovit fantastiskt bra och så även jag. Nu är det dags att hälla i sig lite kaffe för jag gissar att den lilla snart vill ha mat, det gastar på däruppe på skötbordet! (Pappans morgonpojke!) Tjing så länge*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0