Åhh, mitt vinterland

En invasion av lovikavantar drabbade plötsligt sverige och den som kikat ut har sett hur dom vackert seglar ner från himmlen. MYS!
Igår var det kallt.. men JÄTTEFIN vintersol så efter att Zandra och Ville varit här med pannacotta och dumlekakor så mötte jag upp Karro för en ute-dejt som .. självklart ...slutade i en fika:) (det var vårt verkliga mål men vi kände att det var klokt att lufta bebisarna först. )
Efter Karro skulle jag en snabbsväng förbi Arena och plötsligt blev snabbsvängen lite längre och vi var kvar där i 2-3 timmar .. lillen sov så snällt. Och plötsligt.. utan att riktigt förstå hur det gick till .. så ligger jag nu ute på ett BOXpass under vårterminen.. 2xBB,1xAfro och 1xBox. Ja. Har man inte saker att göra så skaffar man sig :D
Men sjukt kul ska det bli! :)
Har börjat testa lite ersättning på grynet ... tycker det känns skönt att veta att det FINNS mat OM jag spontant ska iväg nångång och är osäker på om maten hemma räcker.. för ibland kännar man sig helt enkelt inte sugen att pumpa och då känner kroppen det och producerar typ NOLL vid pumptillfället,blir som en block... och  typ 10ml kommer man inte långt på..
Jag komemr HUVUDSAKLIGEN att amma men som sagt, OM det behövs nångång så vet man att det funkar.
TACK ZANDRA!!! :)
Nu väntas Arena-eftermiddag sen blir det mys med Maltes kusse,faster och farmor medans K. göttar sig på julbord med föreningen.
Imorgon: FAAAALUUUUUN!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0