Åhhhh

Fan vad saker och ting flyter på alltså.. Jag hoppas verkligen att det fortsätter på samma vis även nästa år.
Sjukligt pepp inför ALLT som kommer. Spec lite nyheter idag , men dom avvaktar vi med ett tag tills det är spikat... nu är ni nyfikna va!? ;)
Jamen annars då, nyår?! Hur ser planerna ut!?
Jag är redo för mys... ja , jag vill mysa, det vill jag, äta god mat, visa vänner och familj som man håller kär mycket kärlek... utan en överkonsumtion av alkohol..bara vara,njuta,leva!
Typ så!
Idag var jag på "bruket" och fick mig lite julmat och en julklapp, finfina grejjer faktiskt.. nån som önskar sig köttbestick i Julklapp kanske?!Vi har redan!
(Fick även en "välj vad du vill"-klapp, ni vet när man får välja ur ett häfte..Massa fint!)
Var också till Norberg och besökte morsans jobb och visade upp lillgrynet(som hade finkläderna på!),köpte även en SKITFIN mössa och en Nalle Puh-bok på Pias skattkammare ,lite ljus och olja på Klockargården och sen mysfikade jag med min mysis Emma. <---Underbar tjej som ALLTID får en att le!
Rundade av med Arena och hurtis-häng (..otippat...!) där det i vanlig ordning bjöds på några goda skratt.
Imorgon är det "P-fest" för Arena-gänget så om nån är sugen att vara barnis typ (18-19)-23 (Barnet somnar troligtvis 19-20 men K kommer inte hem förrän ca 22.30!) så hojta till!

Kommentarer
Postat av: emma

men DU!!!!... Får mig att le så vi är ett bra kompispar tycker jag

2011-12-15 @ 23:24:03
URL: http://www.whatgoesaroundcomesaround.se
Postat av: Anonym

kan vara barnvakt imorgon=) duger det?=)

2011-12-16 @ 11:34:57
URL: http://leeilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0