tjoop

LÅNG helg. fast ändå inte!
FREDAG: Hemmakväll, pizza!
LÖRDAG: Bodybalance,Fika hos Sjöström,Barnis åt Lea ,Så mycket bättre och grekiskt med morsan.
SÖNDAG: Fika(!) Karro fyllde år så MYCKET fika blev det, det är liksom hennes specialitet.
Äntligen tog jag tag i garderobsrensningen (du har en proppfull blå kasse här morsan!) medans lillisen sov på trappen,nerbäddad i vagnen, och nu har jag bara mysit med lilltruten i soffan.. han fick sova på mitt bröst ett tag (några timmar!) innan jag flyttade honom till hans säng!
Fina,fina, killen. <3
Premiärade med gröt idag också. mm.
Hämtde också en lite julklapp till K idag i v-fors, från Malte. Det blir nog kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0