Baby-kaBOOM!

MINST sagt,
snackade i telefon med vännen igår som tidigare gjort en lista på alla hon och en vän visste som var preggosar, 17 var hon upp i och så la jag till ett par stycken. .typ 20 som ändå är på en armlängds avstånd från en själv, och så fick jag veta en till idag. SHITTSKY!
+de där väntandet fått tråkiga slut ! (Typ 4 visste hon ,Kramar till er fast jag inte vet vilka ni är!)

Sen att vissa är lite bittra över detta mångfald, då det här ju var "deras år".. är för mig en gåta, det är ju supermysigt att ha ett gäng att dela glädjen med. Delad glädje är ju som bekant dubbel glädje. Visst!?
Jag är superglad för allas skull och tycker det ska bli grymt att kunna chilla tillsammans med magarna i vädret i sommar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0