En söndag..

som vilken annan söndag som helst.
Otroligt fint väder ute och en sväng ute i naturen är oerhört lockande MEN jag är bara SÅ TRÖTT!
Dagarna går jämt i ett och söndagarna är såna dagar som jag aldrig vill göra något... någonsin!
Jag skulle verkligen behöva städa men det är konstigt att det inte finns ett uns energi. SUCK!
Näe, ... vänta nu.. jag sitter och kikar på SpyKids som går på 4an .. och just nu så har dom gått in i en spion-butk där "Machete" sitter ..alltså från filmen "Machete" som jag skrev om här för några veckor sedan.. och guess what.. i SpyKids är han just samma "Machete" och kallas "Machete" ...en stor tuff karl som kan allt! :D
Coolt,Värsta actionrullen flätas samman med värsta familjefilmen. hahaha, se båda , dom är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0