Hallå ja...

Jag satt nu och blippade runt bland olika "vecka 17-sidor" då det from idag är min nya vecka, då jag dyker på detta:

"Under de kommande veckorna kommer du för första gången att känna att fostret rör sig. Hur upplever du det? Till att börja med undrar du säkert - "Var det...". Rörelsen är som lätta fjärilsvingslag inne i din mage, och inte lätt att känna. Som en såpbubbla som spricker? När du känner det flera gånger kommer du att vara säker."

Detta läser jag då alltså för första gången DAGEN EFTER jag gör ett inlägg om mina misstankar om bebiskänningar
(Det här inlägget!)
Jätte lustigt eftersom jag ALDRIG tidigare hört liknelsen av bebisrörelse med "en bubbla som spricker" utan bara "sprattlande fisk","lite gaser","fjärilsvingar" tidigare..
JA, så det var då kanske bebis iaf, WIHOOOOO! :)

Kommentarer
Postat av: Lina

SVAR: Åhh lång historia, får berätta den någon dag. Handlar om semesterdagar som jag inte tagit ut och snart får vi nya. Får inte ut dom i pengar vilket jag tycker är konstigt! =/

2011-02-17 @ 10:47:23
URL: http://luckyliniz.blogspot.com
Postat av: sarah

va härligt! =) har magen din växt något då? du måste ju lägga upp en magbild!

2011-02-17 @ 15:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0