Hej

Söndagen var mysig, efter att jag hade noll motivation till nånting så fick Emma över mig till snorberg, vi tog en promenad till lapphyttan med varmchoklad och mackor från Evelyns. MUMS!
Det var hursomhelst mycket trevligt och sen blev det att bege sig mot gymmet för instruktörs-möte.
Här kände jag att jag hade ganska så ont i magen och faktiskt började må lite illa.
Senare på kvällen så drog jag till Lina och Robin där det var lite mys med Sara och Fleddi som är på besök i "byn", vi kollade solsidan och åt lite lösgodis sen rundades kvällen av med ett Bigbrother-avsnitt.. MY.GOD! Piiiinigt!
Här kände jag att jag faktiskt började må VÄLDIGT dåligt, for hem lite snabbt och kastade mig på soffan med en hink i beredskap. Illamåeendet avtog inte utan fortsatte istället hela natten,en liiiten kräkis fick jag ur mig men inget mer..  det spänner och gör ont i magen, både uppe och nere och jag var sekunder ifrån att ställa in Måndagen den här veckan med Bodybalance,butiksöppet och allt vad det innebar men beslöt mig för att rycka upp mig och gå hit ändå..
På BB-passet började jag blöda näsblod.. jag som ALDRIG gör det och efteråt kände jag mig tung och hade kunnat tuppa av på stört. Troligtvis berodde detta på nattens oroliga sömn men det var iaf läskigt.
Illamåeendet och det magonda har ännu inte gått över men jag hoppas att det gör det inom kort.. INTE KUL!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-02-21 @ 13:33:03
Postat av: jessica

men oj! ta det lugnt och ta hans om dig och livet som växer inom dig är du snäll.

2011-02-21 @ 14:42:46
URL: http://jejejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0