Igår så..

drog jag en blixtvisit till v-ås. Ett nytt linne ,en ursnygg topp ,en skjorta och lite underkläder blev det.lite sparsamt sådär!
På IKEA fyndade jag en fantastisk gungfåtölj (ord.pris ca 1800:- , fyndpris: 445:- pga att det var ett visningsex!DEAL!) perfekt att ha sen när det är dags att sitta med en liten.
Fyndade dessutom kuddfodral och nått badlakan för typ.. inga pengar styck och så slutligen lite annat smått och gott då, lite lull-lull såattsäga!
Rundade av kvällen med två rullar:
Psalm 21-
Absolut inget man gärna ser igen men absolut inte dålig heller.. sen var den vidrig också. satt liksom med fingrarna för fejset typ hela filmen igenom! Svenska rysare har ju en tendens att kunna bli lite extra vidriga då man på nått vis känner att det är mer "verkligt" och nära än om det skulle hända i Amerikatt exempelvis! Det hände nått hela tiden fast ändå hände inte så mycket.. svårt att förklara men det var som att man missade massa saker om man gick iväg en sekund men ändå inte fick ut så mycket när man satt å glodde.
Dinner for schmucks-
Panik rakt igenom. Det skulle alltså vara en komedi men det var en sån komedi där ALLT som kan gå fel, går fel! Om ni sett "Bröderna Karlsson" och hade svårt att sitta still till den rullen så kan jag ju tala om att den var rena rama BARNLEKEN i jämförelse med "D.f.S". Tillslut blev det bara för mycket, jag kunde inte se klart filmfan, när han (The schmuck)  liksom kliver in där på middagen med hon "Darla" då brast det. NU fick det vara nog!
Jag gick och la mig,kokande av frustration, men K. kollade klart och intygade att allt slutade bra... och det vet man ju att det alltid gör men serious!? Nån jävla måtta får det vara!

SÅ, har man inte problem med mardrömmar och om man har nerver av stål så kan jag väl rekommendera dessa filmer men annars skulle jag nog råda er att låta bli!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0