Jahapp,

den 2a Mars ska jag träffa en läkare för att ta reda på om man kan göra något åt min rattisar,Tack och lov!
HOPPAS nu bara ATT det finns nått man kan göra. Igår sydde jag iaf mini-vetevärmare att ha innanför tröjan.
Av sjukvårdsupplysning,barnmorskemottagning och familjeläkarenheten så var det bara de sistnämnda som faktiskt NÅGONSIN hört talas om Reynouls fenomen a.k.a "Vita fingrar" (i mitt fall " Vita tissar"), det tyckte jag var lite lustigt, dom som överlag inte brukar var särskilt kompetenta.. Nåväl, guldstjärna i kanten!
Idag är det då dags för AFRO igen. <3 HOPPAS HOPPAS HOPPAS att den nya musiken kommit.
Jäklar va glad jag skulle bli!
Tänkte köra det här passet februari ut sen byter jag korre.. så ni som brukar gå.. vi far till djungeln ett paaaar gånger till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0