Men GAAAAH..

Alltså.. hur  stööörigt är det inte när man börjar skriva in en adress som man besöker ofta( och som därmed borde ligga först i historiken) i webbläsaren och så trycker man enter innan man skrivit klart hela för att den tänkta adressen normalt sett borde vara den första som ploppar upp MEN inte ÄR det!?
Exempel på sidor som jag besöker väldigt ofta mot min vilja(Stora bokstäver förtydligar det jag skrev innan enterknappen) :
*www.face.com (FACEbook)
*www.homt.com (HOtmail, här undrar jag ofta hur "homt" kan vara det som först dyker upp!!?!)
*www.blogger.com (BLOgg, vilken är MIN blogg-portal och då kan man ju särskilt undra hur det kommer sig att "blogger" ligger före när jag varken har eller har haft en blogg på den domänen!)
.. ja det var typ dom!!!
Men ni hajjar va?! SÅ JÄKLA STÖRIGT ÄR DET när man inser att man är på väg in på fel sida och inte hinner stoppa innan man är där!
EUM, ja.. det var dagens störis det :D
Ingen box blev det idag heller, folk är så snoriga å sjuka så bortfallet de senaste timmarna var enormt, well, bara att åka hem och kura ner sig i soffan med en god bok istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0