Monday morning

Balansat i vanlig ordning.. höger och vänster går allt bättre men jag vill GÄRNA göra en extra TaiChi-boll-flow.
Skit också!
Sen speedar jag på lite mycket i solhälsningen men det går bra.. snart är jag mogen för filmning. Det tror jag!
Sitter nu och snyltar på Arenas nät , orkar inte riktigt gå in till mig ännu .. det är mysigt här, mitt andra hem faktiskt!
Gårdagen avslutades snabbt i en hiskerlig huvudvärk så jag låg och bara mådde pyton från 7 typ.. min snälla prins ilade iväg till butiken och inhandlade Alvedon som jag snabbt svepte i mig och så gick jag upp och sov..vaknade utvilad 20 i 6 och klockan skulle ringa 6. Perfa!
Bara att knata upp utan stress.. nu är dock huvudvärken tillbaka.. står inte rikitigt ut!
Meeeen , det går väl över! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0