Rebecca Reflekterar..

över saker!
Jag är en ihärdig användare av "bloglovin" vilket är ett helt fantastiskt verktyg så man kan ha koll på alla sina(typ 40) favvobloggar .
OCH det bästa av allt är att man kan dela in dom i kategorier så att du ,om du vill ha träningsinsperation,just nu, lätt kan hitta lite schyssta tips (följer en grym poledance-blogg bl.a och bara längtar tills den dag Björn beslutar att ta in en stång till Arena!), eller om du vill ha ett grymt kak-recept så hittar du lätt till kalasgott via "matbloggar" .
Sen jag själv blev ett preggo så har även kategorin "mammabloggar" tillkommit.. inte otippat.
Och vissa bloggare som tidigare legat under en annan kategori och inte blivit lika flitigt lästa sen dom fått barn då bajsblöjor inte intresserat mig direkt.. har nu snabbt fått flytta till "mammabloggar" istället.. .typ Katrin Zytomierska som haft en given plats på "Humorbloggar" men som inte blivit särskilt flitigt läst har nu mera en populär plats på "mb"-listan och läses därmed väldigt mycket oftare än tidigare.
Så,  över till min lilla reflektion här då, jag loggar in X antal gånger på bloglovin(<--- asfult namn bytheway) varje dag i hopp om att det är uppdaterat bland "vardagsbloggarna", vilka är dom som man faktiskt känner lite, eller mycket,(och som man mer än gärna läser oavsett sinnesstämning)..men möts ALLTID av samma resultat,typ NOLL nya inlägg under alla kategorier.. FÖRUTOM.. "Mammabloggarna".Typ 70-11 nya inlägg sen sist jag kolla för 10 minuter sen.
Min slutsats är därmed att man har VÄLDIGT mycket fritid som mamma vilket bådar gott för framtiden. 
Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0