Saturday night and alive

Satt och surade i soffan eftersom det inte hände ett jota, ett (i efterhand) löjligt tjafs med mitt livs kärlek gjorde ju inte saken bättre heller.
Satt och slökollade på "Stomp the yard" när det ramlade in en kommentar på facet som tolkas som en inbjudan varpå jag gjorde en liten välbehövlig upfräschning av kroppen och begav mig av för lite häng hos Annika. Det bjöds på MÅNGA skratt och tårarna sprutade. Vi fortsatte vår färd mot GM och folk,det var det, men man kände väl igen 3 på hundra ungefär och "gänget" hängde mestadels i baren och där var det KALLT! och så hade man ju hoppats få shaka loss lite men först när jag kastade in handduken så började herr DJ pumpa dans-vänligt och då var jag redan halvvägs på med jackan. SYND!!
Och självklart var det mycket : "Åh hur äääääär det med magen?" -Bra "Vad gör mamma becca på krogen?" -Fryser och dricker kaffe! "Grattiiis hur känns det?" -Superbra!.. and so ooon.. jättemysigt ,i de flesta fall , men jag har lite problem med folk som blir lite väl närgångna. Speciellt folk som tror att man är AP-tjenis... Back off.. typ!
Jag studsade in i min kyliga bil och drog till Ali för en halvahalva utan tillbehör med mellansås som jag nu tryckt i mig till sista stripset.
Det var min kväll det. Över lag mycket trevlig och det var VÄLDIGT skönt att träffa folk, hojta till nästa gång ni ska ut. IM IN!
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0