slapp dag

i snöyran!
Har setat på rumpan i butiken hela dagen och pulat med saker. Känner mig INTE tiptop och ser fram emot att få komma hem och bara vara.
Det här illamåeendet verkar inte riktigt vilja ge med sig heller vilket stör mig nått otroligt.
Det blev ju iaf lite bättre när den där dööögrymma vännen man har kom förbi med lunch.
Laxfärsbiffar från kapellbacken blev det och JÄKLAR va gott det va!
Syrran var också superhygglo och svängde förbi hemma och hämtade min glömda telefon, hon är bra!
Nyss hade jag besök av en kund(som jag även gått å blitt lite bekant med ) som berättade att hon OCKSÅ var på smällen och att hon DESSUTOM skulle ha den 26e juli. dvs en vecka före mig.. hoho :D
. SÅ, ännu en till listan nu då!hehe..
Näste på kö!?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jomen det är ju jag! Ha ha ha troooligt!

2011-02-22 @ 14:51:47
URL: http://jejejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0