Surpuppa

Sitter här och surar för att tvättstugan var upptagen när K. för en gångs skull spontant (efter liiiite tjat) tagit på sig att tvätta vårt BERG av tvätt.
(Det blir ju lätt så när man tränar i snitt ett pass om dagen, det är 7 par byxor,trosor,sporttoppar och linnen bara det, och så baskläderna utöver.. !)
Jag har inget att göra,fryser som en skit,är deppig och känner mig ur form rent ut sagt. Önskar att nån bara kunde lyfta luren och säga "TJA, vi ska på fest, haka på!" . Jag vill träffa folk, vart gör man det!?
Fan nu blev jag på dåligt humör. Funderar seriöst på att dra filten över huvet och inte titta igen förrän imorrn..
för DÅ.. DÅ är våren här! SNÄLLA!!?

Kommentarer
Postat av: jessica

rebecca viklund... man FÅR tjura ibland! men snaaaart kommer du spira av lycka igen, sådär som du brukar :) lovielove.

2011-02-19 @ 17:56:41
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är alltid välkommen hit å tjåla skit när du vill=) jag är bara två timmar bort!

2011-02-20 @ 13:48:31
URL: http://leeilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0