tit-freeze

Jag fattar verkligen inte hur det kunnat bli såhär..
När jag blir varm eller kall, så börjar det smärta nått förskräckligt i rattarna..alltså ut i bröstvårtorna liksom,
det gör alltså så ont att jag bara måste ligga och andas och parera smärtan under en lååång tid...
Jag vet att det började komma liknande problem när jag var yngre och ofta var vid ridskolan, då var jag alltid väldigt frussen när jag kom hem och det gjorde ont , men efter förra året då mitt dumdristiga jag var ut i skidspåret vid golfbanan i 32 minus (kollade på solsidan här hemma när jag checkade tempen och då var det bara 16, varmväder tyckte jag) när jag kom hem igen då hade jag fruktansvärt ont i hela kroppen men framför allt i brösten då..och tårna..och efter det har det eskalerat, det är nästintill olidligt alltså.. bröstvårtorna blir liksom helt vita och längst ut så är dom nästan svarta.Badar jag eller dylikt så tar det nästan knäcken på mig.  Det är inte roligt.. ALLS!
Kan det vara så att jag förfrusit mig? och hur kan det isåfall blivit så? Jag menar man klär sig ju oftast väldigt varmt och lager på lager just på överkroppen. det man ofta slarvar med är ju händer och fötter men i mitt fall är det verkligen brösten som är ABSOLUT värst! Någon som varit med om nått liknande? Det börjar verkligen bli ett problem då det ofta håller i sig i dryga timmen och jag typ inte kan andas normalt pga smärtan utan nästan måste ligga och hyperventilera .. vilket gör att jag blir sjukt spänd och stressad.
GAAAAAH, vad ska man göra!?
Imorse hade jag såhär igen. och NU,ungefär 5 timmar senare så är det fortfarande så det liksom spänner och "sticker" ni vet som när man har "duva i foten"!!? Obehagligt som sjutton!

Kommentarer
Postat av: Jamilla

En kompis till mig var jättekänslig för kyla i brösten när hon var gravid, det verkligen supervärkte i dem när hon blev kall. Jag hade likadant precis efter att jag fått Isak.. Det kan inte ha med hormonerna att göra för dig med?

2011-02-01 @ 12:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0