Boxelibox

Ikväll kör jag ett boxpass på Arena. Alla som är sugna på lite ÖS är hjärtligt välkommna!:)
Insåg igår att den här veckan är sinnessjuk:
Måndag: Cirkel på morgonen + BB-övning,Team-BB på kvällen
Tisdag:Box
Onsdag:BB-öva på morgonen,Afro på kvällen
Torsdag:inofficiellt BB-pass med Arenafamiljen kl.8,Manikyr hos Nageldivan, Kvällsöppet på r.ECO (till 21)
Fredag:Frissan 0900,Afro på kvällen och sedan DIREKT mot Stockholm och THE NIKE BLAST.
Lördag & Söndag: Träning i MASSOR.
..och nästa vecka..
Måndag: Mitt premiär BB-pass 07.15
Tisdag: MAssage
...AND SO ON...
Ganska så uppbokad ett tag yaao!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
En annan sak, min dröm jag hade inatt:
den utspelade sig typ.. nu, idag ..jag hade lite ont i magen så vi åkte in till BB..
(Det blir mycket BB här men ni hajjar nog vilket av dem som är BodyBalance utifrån sammanhanget!)
Väl där så var det ingen stress, jag mådde bra och så men dom ville ändå ha mig kvar ett tag.Jag var jättekissnödig och frågade om jag kunde gå på toa, men det gick inte för sig för nu låg jag ju där så bra på sängen..okej sa jag "men då komemr jag att kissa på mig" varpå sköterskan la ett "kisskydd" under rumpan på mig! (kisset kom aldrig)Efter ett tag så gick vi upp och skulle äta och då frågade jag om det var okej att gå på toa nu då och det var det förr nu stod jag ju upp så jag gick och kissade, när jag kom ut hade alla redan ätit så jag gick och la mig på sängen igen.. då plötsligt så bränner det till i muttan så jag vänder mig mot spegeln och där ser jag ett huvud.."Huvudet är på väg" ropar jag och ett,två,tre.. så var bebisen ute frisk och kry som en nyponros..Kristoffer var där hela tiden och var jättebra sen var också Emma med och fotade alltihop!
Först var det en kille..med blåa randiga kläder som det stod "kille" på ..men så påpekade jag att jag inte sett nån snopp.. och då konstaterade dom att jag hade rätt så då fick den rosa randiga kläder som det stod "tjej" på istället. Våra föräldrar kom och vi var jätteglada,alla ville hålla den lilla.
MEN , så kom jag på att jag var tvungen att sticka för jag skulle ju ha ett boxpass på Arena så jag sa "kommer snart" och så drog jag! Jag tog tåget hem,hade passet, snicksnackade lite "äh du vet, jag födde ju barn för en timme senså man är ju lite trött, den ligger och väntar i västerås!" "okej" sa dom .. Ingen ifrågasatte att den föddes i v.13!
Jag åkte hem och hämtade lite nya kläder,fräschade till mig och så sen så tog jag tåget till v-ås igen.. när jag komemr dit så sover bebisen och våra familjer ,emma och kristoffer sitter och fikar och jag lägger mig på sängen och vilar.. när jag kvicknar till så hör jag massa röster, jag tittar ut i korridoren och där ser jag en hel hög med vänner och bekanta som kommer och ska hälsa på på BB "LÅT OSS VA! Vem sjutton har bett er att komma" Skriker jag till dom! "Ingen, vi ville bara se bebisen för vi är ju så glada för er skull!" säger dom. Jag blir JÄTTELEDSEN,rusar in på rummet och kramar om bebisen och så säger jag till K. att han måste säga till dom att dra. Att vi vill vara ifred och att dom får se bebisen när vi kommer hem.. och att om dom är så hiiimla nyfikna så finns det bilder på facebook! Jag ligger och bara skakar och är jätteupprörd över att dom tog sig friheten att bara komma dit sådär... USCH!
.......
Sen vaknar jag.. Synd att bebisen inte HADE kommit! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

AAA det här är typ det roligaste jag läst på länge. Jag tyckte att detg var konstigt att jag inatt drömde att pernilla klippte mig men glömde att färga mitt hår.

2011-01-25 @ 15:44:42
URL: http://www.whatgoesaroundcomesaround.se
Postat av: Maria

Det sägs att man drömmer jättemycket konstigt just när man är gravid och det kan jag intyga för jag har aldrig drömt sjukare saker än när jag var gravid!



Var halvvägs till psyk flera mornar för självinläggning!

2011-01-25 @ 18:57:21
URL: http://maria0223.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0