HAH.

Allt går med lite våld och vaselin som man brukar säga.. I det här fallet MYCKET våld och inget vaselin..
Jag har haft en rejäl dust med mitt !"#€%&/()=?``=)(/&%€-nedrans 3-modem.. inte får man nån hjälp heller, har inte fått ett jota gjort idag pga den där jäkla rosa lilla stickan. Tillslut fick jag nog.. mitt vanliga,lugna,harmoniska jag tappade besinningen. Jag SLET loss stick-fanskapet med sladd och allt och kastade den med all kraft jag fick plats med i högerarmen rakt in i väggen så den flög i typ tusen bitar.. sen stod jag som en 3 åring och hoppade och stampade och knölade ner skiten i golvet med mina feta jalas-kängor... satte upp en lapp "kommer strax,är på Arena" på disken, tog datorn under armen och gick in och snyltade på Arenas nät..
Väl tillbaka igen så kände jag ett uns av sympati för den stackars mosade stickan så jag skrapade ihop spillrorna och meckade ihop den till nyskick.. så när som på några repor.. plugade in..och SE PÅ F*N.. Sen dess har det funkat utan minsta lilla protest.
HAH.. skrattar bäst som skrattar sist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0