IHAAAAAA

Körde nya Bodybalance-passet idag. FANTASTISKT!!
Det bådar MYCKET gott inför helgens utbildning ,nervositeten trappades av en smula och jag håller tummarna för att jag får balans-låten som hemläxa (LOVE IT!)
FASIKEN VA JAG ÄLSKAR DEN DÄR KLASSEN!
Mmmm..
Dagen har gått i lugnets tecken, tryckt en semla, det var fint. Tackar för det.
Just nu är jag fruktansvärt orolig då sambon inte dykt upp än då han var väldigt noga med att vi skulle ses hemma SENAST 21 för att ha filmmys med Cornelis-rullen... just nu är det enda som fattas MR. himself.. mobilen är dessutom avstängd... vilket typ ALDRIG händer.. Ah, jag är fan skitorolig, har han inte kommit om en halvtimme så åker jag ut och letar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0