JOHAAAAN..

Varför är det fortfarande folk som inte ser den?!!?

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Nu syns den gamla igen (från iphone)

2011-01-03 @ 13:18:14
Postat av: Jamilla

Äsch, det var bara min iphone som visade fel. Nu syns den nya igen :)

2011-01-03 @ 13:30:38
Postat av: Johan

Va jag kan se så är det i Internet Explorer som den itne syns (jag kan iaf inte se header, varken nya eller gamla) och då skulle jag GISSA att det är nått med html-koden i din stilmall som är fel..



vet inte hur mycket du kan om HTML men kolla så att <HEAD> och </HEAD> taggarna finns före och efter headern, för när chrome försöker hämta den får den en felkod, men chrome som är en underbar browser fixar det iaf, där IE, som inte är lika underbar, skiter i att visa nått alls, antagligen för att Microsoft är paranoida och tror att alla felkoder på nätet är virus/hackers etc :p

2011-01-03 @ 18:26:57
Postat av: Johan

du får helt enkelt ta med datorn till butiken, sen får jag ta masa mig över och kolla in butiken och kika på din HTML-kod, om du inte har nån annan som kan kolla den :)



du kan även klistra in den delen av stilmallen som innehåller din "header2_125106982.jpg" och se om den här "checkern" hittar nått fel.

http://validator.w3.org/#validate_by_input



Tills det blir ordning får du helt enkelt säga åt folk att sluta köra med Internet Explorer.. för jag tror alla andra browsers funkar :p

2011-01-03 @ 18:37:49
Postat av: Johan IGEN!!

http://validator.w3.org/unicorn/check?ucn_uri=reberecca.blogg.se&ucn_task=conformance#



där är en kanske bättre länk, på svenska med, om allt det där nu säger dig nått :p

2011-01-03 @ 18:40:42
Postat av: Becca

JAAA.. har alltid datorn där... eller så skickar jag bara ett sms med min inloggning så kan du kolla på det :D (Utan att sabba nått förstås!) höhöhö

2011-01-03 @ 22:17:49
URL: http://reberecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0