Kvällens filmer

Började dagen med frunch på Elsas i sällskap av Emma runt 12 ,fyndade lite smycken på loppis och for sen tillbaka till Fagersta. Besökte mor och far, lämnade lite grejer till hjärtat som pulade med sin (något krokiga) bil i garaget och begav mig sen till svärmor för att bli bjuden på middag. Fantastiskt som vanligt!  Rundade av kvällen med att hyra två rullar:"The A-team" & "The Traveller" .
Vi börjar väl med en liten recension om "The A-team":
Hohoho, den var komisk,actionladdad och härlig som sjutton..
En ren och skär actionrulle med mycke pangpang,explosioner och annat smått och gott..
Det var alltså inte den gamla klassikern A-team utan det här var en rulle som var inspirerad därifrån och med tanke på att jag faktiskt OGILLAR orginalet så kan jag inte påstå annat än att denna var SUCCE'.
Sevärd HELT KLART!
Film no.DOS var ju då alltså "The traveller" vilken fortfarande rullar.. Men alltså ni får ursäkta men den är så vidrig och "kalla kårar:ig" att jag inte kan kolla.. alls..ruggigt obehaglig!
BLÄ!
Det var min dag det!
Imorgon blir det snöskottning och boxning. WOOPWOOP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0