(preg.varning) Va blire'?

Läste nyss att min preggo-polare Äl hade lite gissningslek hos sig .Pojke eller flicka?
Ja, va sjutton blir det? Pojke?Flicka?En av var?
Vi tänker INTE kolla men det kan vara kul med ett gäng gissningar.
Personligen känner jag starkt för en flicka, alltså inte att det personligen gör något vad det blir utan att jag verkligen har på känn att det blir en tösabit men man ska väl inte säga för mycket. :)
Dessutom säger jag omedvetet "hon" hela tiden och Emma som förutspådde redan innan mig själv att jag var med kiddo sa också att hon trodde vi skulle få en tös.. Ja hursom, HYSTERISKT SPÄNNANDE ÄR DET! :D

Kommentarer
Postat av: Äl

Spännande, jag tror att det är en kille som bor i min mage.



Ni får antingen en tjej eller två tjejer! :)

2011-01-05 @ 19:03:49
URL: http://lillisandal.blogspot.com
Postat av: Maria

Jag tror också på tjej!

Du är en tjejmamma! :)

2011-01-05 @ 19:24:25
URL: http://maria0223.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0