Sömnproblem 3rd edition

Jag blir så jäkla M-A-T-T!!!!!!
Låt mig sova förfan!
------
Japp, det var det! Hade tänkt "Pumpa" nu vid 10 meeeeeen känns inte speciellt aktuellt när man fått sova typ 4 timmar,om ens det. Skidor lite senare får det bli istället. Och takskottning!
------
För att försöka somna om så drog jag igång tv:n i bakgrunden,där var det "förlossningskliniken" .
Superintressant faktiskt , det var en som födde tvillingar vaginalt (För blir det tvillingar så vill-jag-ändå-inte-göra kejsarsnitt!om det inte krisar förstås!) där dom fick lov att räta upp den andra eftersom den låg med rumpan först, två månader för tidigt var det också.. men dom klarade sig bra.. otroligt. och så var det två som födde HELT utan bedövning.. och det gick ju bra det med. Inspirerande.
Guud va man funderar kring det här nu, helt sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0