Summering

Året NIKE-konvent var TOPPEN!
Fick dock en hel del sammandragningar ungefär en halvtimme in i nästan alla pass. Edin's Street var värst nästan, men den var så bra så fick lov att sitt kvar och bara glo ett tag!
Sen hade ju Kimmo ett GRYMT ragga-pass fyllt med härliga moves:TUMME UPP!
Dorotkas dans var också galen, en house-mix.. till Metallica(!) , Ja ni hör ju,GALET!
dock var korren lite klurig tyckte jag så jag gick av efter nån halvtimme då det var så mycket folk att man fick en armbåge i facet så fort man missade en snurr. men samma här, satte mig och glutta ett tag för hela hon var dö-cool!
Sen var jag på nya BB-releasen.. och jag säger bara det .. maglåten= MY.GOD!!! 9 minuters-killer!
Och slutligen så tappade jag ALL respekt för Blossom och Elaine Rydberg då dess stod i dörren och kollade på ett danspass men kunde inte knipa käft utan stod och tjoa och tjimma och då ljudet i den lokalen är ganska kasst ändå så är det ganska svårt att höra vad instruktören säger om itne alla är tysta så tillslut så kom det fram en karl och bad dom dämpa sig lite eftersom dom störde klassen..och det hade dom kunnat respektera och det hade varit bra sen.. men icke.. så fort han vänder ryggen till så börjar dom härma honom och skratta åt honom  och helt enkelt HÅNA HONOM, på riktigt .. sen höll dom på och fjanta sig som ett gäng 14-åringar efter det. USCH, jag hade MYCKET högre tankar om BLossom ,som har gjort sig ett namn på att vara en sån ödmjuk och vänlig person.
SURE BACON SÄGER JAG, no more Blossom-power for me!

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit va härligt! lägg ut lite bilder på nya pjuxen och på vad du handlade. kan gissa att det blev någonting?=) MM.. Blommsom sjunker i verkligheten. SYND. Försök vila lite nu innan du ger järnet på BB!

2011-01-31 @ 12:03:26
URL: http://leeilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0