BB

Ett FANTASTISKT BodyBalance-pass avklarat. KÄRLEK!!! <3
r.ECO är stor-rensat.. en hel kärra med skrot fick fara till tippen, jag gör det enkelt för mig!
Cafe'bordet har jag plockat hem så nu kan jag äta frukost ute igen... i regnet.
Om det inte blivit bebis på ons-tors eftermiddag så planeras lite extraöppet 16-19 typ.Håll utkik och passa på !:)
*Svärmor var förbi med en fantastisk filt från Lundmyr of Sweden som vi kan linda om lillskrotet med och som passar perfa till min och den lilles hyggedräkter. TACK!!!
*Mor och far har köpt ett helvilt babygym..inkl. ALLT.TACK!!
*Vi fick hem matlådor och kantareller från ovanstående.smakade fantastiskt. TACK!
39 fulla veckor. 7 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0