hej

God morgon,
vettesjuttsingen varför jag envisas med att vakna före 5 och inte kunna somna om men det gör jag iaf.. sjukt störigt.. det allra störigaste är att jag känner mig pigg också.
Gårdagen var bra... och lång.. Hade cirkel,jag skrev in en nöjd medlem,åt frukost(med Cia),lunch (med mamsen) och fika(med maria) på hurtis,afron blev inställd pga för få deltagare så jag hade kvällsöppet i butiken och hängde runt på Arena, vilket jag är bäst på. :D
Idag är det dags för föräldragruppträff,den sista i ordningen, men jag lär väl gå dit själv efter hjärtat fortfarande är krallig. Plutten!
Förövrigt så är jag sjuuuukt pepp inför helgen, sthlm med syrran och mamsen, hotell ,sightseeing,shopping och mys!!
Längtar sönder!
Några tips på vad man kan gö i storstan till helgen!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0