I väntans tider..

På mer än ett sätt..
Sitter och slår ihjäl minuter i väntan på att bli upplockad av morfar som ska se till att jag,mamma och syrran tar oss till tåget som ska ta oss till Stockholm .P-E-P-P!!!!
Där väntar hotell,mys,shopping och sightseeing... och förhoppningsvis bra väder!

Dessutom så råkar jag veta att hotellet har en FANTASTISK frukostbuffé!:)

Gårdagen bjöd på en heldag på Eskiln med Leila ,solskyddsfaktor och utsikt över kabelparken och fast det var molnigt så var det stekhett och ja, att döma av min lätt rödtonade hud så skulle jag gissa att solen tog hyfsat ändå..
Framåt kvällen blev Leila hungrig så hon åkte hem men istället dök Jessica + bihang upp, kul att se min lilla katt. MJAOU!
K. åkte wake till åtta sen tog vi oss en matbit på Camping-restaurangen där Fagersta Bluesförening hade styrt upp lite show. MYCKET folk var det! Väl hemma så hade grannen kalajj så även där blev det till att umgås innan det var dags för mig att gå hem och packa. Perfekt avslut på en i övrigt perfekt dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0