Redneck Rumble 2.0

Ja.. till helgen är det Redneck Rumble i Malung, i samband med Dansbandsveckan.
Ett event som tydligen är så grymt att det saknar motstycke. (Enligt K.!)
Men då det råkar vara så att vi har tänkt att bli föräldrar inom de kommande dagarna/veckorna så var det ju liiite dålig tajming.. men då jag mår så pass bra som jag gör och är så pass pepp som jag är så sa jag:
"Det är klart du ska åka...men då åker vi båda!"
Av den anledningen att jag givetvis utan problem skulle kunna ta mig på egen hand till V-ås och han möter upp där om det blev dags under den kvällen men bara tanken på att han då i panik, troligtvis lite trött på ögat efter en heldag med show och utanför sina sinnes fulla bruk inför den kommande bebisen skulle blåsa i 300 knyck från Malung får det att vändas i magen på mig. I det här fallet funkar liksom inte "mister du en står dig tusen åter"..
NEJ, då åker vi båda så att vi, om det skulle hända något, kan åka till Mora istället..... HAH!!! trodde jag ja.. TYDLIGEN så finns det bara ETT BB/förlossning i hela Dalarna och det ligger i Falun, som man håller på och bygger om förövrigt OCH det är 16 mil från Malung.
Detta gjorde då plötsligt saker aningen mer komplicerade, och vi tycks överväga att inte åka trots allt!
Allt skulle vara sååååå mycket lättare om det lilla skrotet bara behagade ge oss en hint om när den hade tänkt komma... imorrn eller om 4 veckor är av ganska betydande vikt i den här frågan. SUCK!!!
"I väntans tider..." .... JO, jag tackar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0