Yeaaay

faaaasiken va bra man mår efter en helkväll på Arena.
Först lite Bodybalance med Ullis= Underbart! Sen ett cirkelpass med mig själv som bas. GULD!
Dagen har rullat på lugnt, sov ju fruktansvärt dåligt även denna natt och det KÄNDES imorse kan jag säga..ni vet när man är sådär trött att man mår illa. BLÄ! Jag satte iaf igång med lite sysslor.. tvättade lite nya/traderaköpta barnkläder i vår källartvättstuga .
( vi har en bedrövlig toppmatad minimaskin där nere som duger till att tvätta några småtvättar ibland men så får man ju ändå hänga det uppe eftersom källarn är ett fukthål. )
Betalade räkningar och lite annat smått och gott och fortsatte med att hoppa in i bilen med sikte på r.ECO för att lämna lite papper men innan jag kommit av gården så hoppade samuel (grannen) ut och frågade om jag kunde köra honom och vår vän Jimmy till stationen .. och det var klart jag kunde det. Passade på att luncha gott på Hurtis och inhandlade fler gipsbindor att förstärka kanterna på avgjutningen med och så klarlack för den sista finishen.. det sistnämnda kan jag dessvärre inte göra förrän om ett par dar då gipset måste få torka ORDENTLIGT!
Dessutom fyndade jag en superfin kudde på Hemtex för 69 spänn.
Efter en "hektisk" förmiddag så fattade jag slutligen det kloka beslutet att P-nappa en stund (några timmar)
Slutligen blev det en cykeltur till Kristiansbergsvägen där jag avklara mitt Arena-häng som nämndes ovan.
Hann DESSUTOM med att fixa bokföringen för denna månad mellan passen så OM den lilla behagar komma i natt så är det lugnt! :D
Nu har jag tryckt i mig en hög med kantareller toppade med halloumi. Kantareller är HELT fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0