Baaaaakiiiis

..fast utan att ha druckit sprit.. fiiint det! ....nooooot!  :P
Beror väl troligtvis på den hysteriska kylan som slog till så att jag halva kvällen satt med axlarna vid öronen och sen i kombination med bristen på vanligt vatten i kroppen... och säkert är mycket av den passiva rökningen också lite skyldig. Har riktig bakis-hosta!
Kröp till kojs men kunda fanimej inte somna för att jag luktade så päckit , rök i mix med gammal öl och vin. Not nice så det var bara att studsa in i duschen innan ögonen ville ge vika.. tack och lov för man kände sig sjukt fräsch idag. (Bortsett från skallebanket och hostan då förstås!)
Planerna för dagen är något diffusa och än så länge har jag mest tagit mig sträckan säng-soffa, hunnit mumsa i mig lite B&J's,jordgubbar och pannkaksrester samt tänka tanken att jag ska ta tag i nånting (men släppt den lika snabbt!)
Så ja, dagen är lite luddig men kanske.. KANSKE.. lite senare så orkar jag lyfta på röven och åstadkomma något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0