Bu å bääää/ris och ros/

Dagen har erbjudit det mesta...
Glada nyheter framför allt. (jippie!!!) 
..men så även skavsår och tråkiga fakta. (skit också,hatar när planer går i stöpet!)
Så nu är jag matt och skulle behöva gå hem med mitt skavsår och lägga mig på sofflocket och tjura en stund men pga just detta (skavsåret) så är jag typ strandsatt tills K. behagar ha fiskat klart.
Skit också.
Lite käk i magen får jag väl köra med så länge då jag idag, energimässig, gått på glass och nu börjar få ont i skallen.

Suck.

Kommentarer
Postat av: Wenche

Gå nu in och gilla så du också har chans att få en hyggedräkt: www.hyggedrakt.se När vi har 500 likes blir det lottdragning!

En till i ditt fall :)

2011-06-06 @ 21:14:05
URL: http://wenchedesign.blogspot.com/
Postat av: Wenche

Bra! Man har alltid behov för hygge till :D

2011-06-06 @ 21:32:14
URL: http://wenchedesign.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0