Hufvudstaden it is..

Kungsbron Hotel bor vi på, i en såkallad "Svit" .. eller som K uttryckte det: "Ett större hotellrum med JÄVLIGT fräscht badrum!" . Vi bestämde oss för att ta tåget och kom hit ganska sent men trots detta har vi hunnit göra Gamla stan, gjort av med halva månadslönen på Zapata och ätit en kalasfin middag.. + promenerat upp och ner längs gator och torg och snart tänkte vi kila iväg på bio men först tar vi igen våra trötta fötter lite granna..
( =K ligger och snarkar med näsan i min armhåla! )
Efter bion tänkte vi njuta av vårat "jävligt fräscha badrum" genom att basta i vår egna bastu och bubbla i vår bubbliga jacuzzi. Så fort Blogg.se kommer sig för att fixa MMS-tjänsten så kommer bilder..
Det bästa av allt är att vi även har hela dagen imorgon att njuta av staden och kan ta en rejäl sovmorgon då vi redan nu beslutat oss för att välja bort frullen (I knoooow, DÖDSYND!!) men vi kände att båda behöver ta igen sig lite och om jag har hotellfrulle inplanerat så får jag morgonstress och ligger bara och vrider och vänder på mig i väntan på att få avnjuta alla läckerheter!! Men då kan vi istället avnjuta en härlig frunch på nått fräscht cafe' vilket är lyx det med!!
Men som sagt , bilder kommer sen!
tjing så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0