Idag då..

sambon åker iväg med småpojkarna och fiskar över dagen och jag funderar på att dra med mig morsan och farsan till dalarna för ett besök hos vänner till familjen som har erbjudit oss att ta deras vagn/babyskydd etc... kanske är på tiden att man tar och kollar vad det är för något , det är ju trots allt bara 8 veckor kvar :D
För är det så att det inte riktigt passar då kaaaaaaanske det är dags att börja leta på allvar!
HAHAHA, fröken optimistisk är i farten..
Det är som med Afron jag älskar hur alla ler och himlar med ögonen när jag berättar att jag har mitt sista pass 20nde JULI! hahaha
"Ju-LI?!?!"
"Aaa..JU-LI!!"
"hahaha *himel med ögonen*"
Vill man så kan man som jag brukar säga. Det gäller att vara optimistisk!:D
Annars så gillar jag denna :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0