kryptik

I knoow.. kryptisk i förra inlägget men ibland lär man bubbla utan att bubbla för mycket.. ni vet!!!
Jaja, kattskrällena hade fångat en fågelunge som dom satt och stirrade på som två puckon..det har ju blåst så väldans så stackarn har säkert blåst ur sitt bo,den verkade iallafall oskadd så jag fångade den med lite papper och gick till det mest troliga fågelbo-trädet på gården.. men när jag skulle lägga upp den så lyckades jag göra nånting så det knastrade i hela armen/axeln och gjorde sjukt ont ända ut i fingertopparna.. vilket resulterade i avblåsta Bodybalance-planer men plöjde iaf igenom musiken och DVDn ett par gånger men jag föredrar talesättet "learning by doing" så jag hoppas verkligen att det känns bättre imorrn.. HUUUWAH... Det är verkligen inte min dag idag!
Hoppas hursomhelst att den lille kraken klarar sig..fågelungen alltså...
För övrigt så är det 56 dar (i det allra längsta!!) till lillskrotet i min mage kommer och lite stressad börjar jag känna mig.. har känt mig så manana fram tills nu men idag slog det mig för första gången PÅ RIKTIGT att det snart är dags.
Avrundar dagen med lite bilder från 32 fulla veckor som ett preggo.
(observera naveln som är på väg ut och har fått sig en övre "vinge"!)

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Myyysigt! Vilken fin mage! :)

Från sidan ser den ut som min gjorde i typ vecka 20, haha! :)

2011-06-07 @ 07:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0